Osobní vozy
Osobní vůz Bai (Bt)
Velkoprostorový čtyřnápravový osobní vůz pro vnitrostátní dopravu s chodbičkou uprostřed vyráběný v letech 1969–1975 ve Vagónce Studénka.
Zobrazit detailOsobní vůz Be (Ae) „Plyšák“
Vozy bývalé druhé třídy s čalouněnými sedadly a sklopnými stolky se dvěma jednonápravovými podvozky systému Ing. Rybáka. Mají tři uzavřené oddíly a jeden velkoprostorový oddíl.
Zobrazit detailPatrová jednotka Bpjo „Patra“
Čtyřvozová patrová jednotka je uložena na pěti podvozcích, dvě sousední skříně ležely na společném třínápravovém podvozku.
Zobrazit detailOsobní vůz Bai „Baika“, „Osmidveřák“
Velkoprostorový osobní vůz pro vnitrostátní dopravu.
Zobrazit detailOsobní vůz Aa, ABa, Ba a BDa „Ypsilonka“
Souprava rychlíkových vozů z vagonky Bautzen s podvozky Görlitz V.
Zobrazit detailOsobní vůz Aa „Papírák“
Vozy první třídy Aa z Vagonky Tatra byly na dlouhou dobu poslední rychlíkové vozy vyráběné v tuzemsku.
Zobrazit detailOsobní vůz Ce (Be) „Rybák“, Ci „Baťák“
Vozy s jednonápravovými podvozky systému Ing. Rybáka tehdejší třetí vozové třídy se třemi uzavřenými oddíly a jedním velkoprostorovým oddílem.
Zobrazit detailOsobní vůz Ci, Ce „Dřevák“
Typické lokálkové vozy s otevřenými nástupními plošinami. Původně byly vybaveny sací brzdou a plynovým osvětlením.
Zobrazit detail